Jahopp



Då var dammsugningen avklarad. Ett synnerligen otrillfredsställande arbete vill jag tillägga. Det kommer inte dröja länge innan det är lika illa igen. Nåja, nu har vi i alla fall en dammsugare som faktiskt suger upp dammet istället för att (i bästa fall) sopa omkring det, som den förra gjorde. Och Erik har varit och handlat. Så jag får väl städa kyl och frys så det går att hitta något.

 Mat nu *hungrig* Det var en stund sen frukost.

 Och så känner jag ett behov av att göra något roligt. Vad? Vet inte.... nått, bara... Men jag borde väl snarare arbeta vidare på uppsatsen, eller möjligen skriva rent det där protokollet.

 Nåväl... det ordnar sig. I sinom tid.

 Vill verkligen åka till Stange.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback