Jag borde antagligen inte



 Varför ska jag skriva blogg? Jag har tillräckligt med annat att göra ändå.

 Jag lägger upp planer, men följa dem? Jag brukade vara så bra på det förr. Som tur är så är det bara mig själv det går ut över, för allt som påverkar någon annan tar jag faktiskt tag i.

 Vad tänker jag göra idag?

 Jag ska plugga, fortsätta skriva in adresser på spexets medlemmar, fixa lite saker etc...

 Det ordnar sig nog.

 Helgen var för övrigt väldigt trevlig.

 Jag åkte som representant för stadgegruppen, vilket innebar att jag bara hade en punkt på hela helgens program som jag måste vara med på, och den fick jag hålla i tillsammans med Crille och Sara, eftersom Peter var sjuk. Men jag var med på det mesta ändå, eftersom jag alltid har älskat diskussioner.  Fast jag skolkade från Sabinas danslektion och la mig tidigt på lördagen. Tro mig, det var otroligt skönt, och värt allt jag missade.

 Tycker att det var bra diskussioner hela helgen, men höjdpunkterna var vår stadgediskussion (givetvis) - mycket intressanta åsikter, och målgruppsdiskussionen (förvånande nog eftersom jag var rätt trött på den). Vad har UH för vision? Vad vill vi med vår förening egentligen?

 Som sagt, mycket som var intressant.

 Och så fick jag ju träffa "folket" igen. Roligast var nog Sabina, men jag tror vi har alldeles för roligt när vi träffas. Vi tramsar omkring för mycket och sover för lite. Inte bra att placera oss i samma rum ;-)

  Nästa i mmin almanacka som rör föreningslivet är Spexets styrelsemöte imorgon. Första gången med "full" styrelse. Förut har vi bara varit fyra, men nu har vi även ordförande, klubbmästare och SM-producent. Så mötena kommer antagligen bli längre och med mer diskussioner. På gott och ont. Jag gillar diskussioner, men det är rätt skönt att känna sig effektiv ibland också!

 Nu ska jag ta tag i mina studier ett tag. Ångest är förnamnet....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback