Vänner, fantastiska



  Inget kan muntra upp en dag som att oväntat möta en vän man tycker mycket om. Bara några korta ord som egentligen inte hinns med är guld värda. Egentligen är de ännu mera värda när man egentligen inte hinner prata. Som att jag har egentligen inte tid att prata, men för dig finns det tid ändå. Är inte det fantastiskt.

 Igår var en bra dag, helt enkelt.



 Fast den där inlämningsuppgiften... Vi satt och diskuterade alla fyra, och till sist lämnade vi in, men med en stark känsla av att "vaddå? Var det inte mer?" Så risken är att vi får göra om eller komplettera. Nåja, det ordnar sig väl det med.



 Var även på hörcentralen igår, så nu har mina hörapparater nya slangar. Irriterande att man inte kan byta själv som jag kunde med de förra. Men eftersom det är ända nackdelen så får jag väl stå ut... sådant är livet.



 Idag är det föreläsning, lunch med Erik, och så ska jag spendera en del tid på biblioteket.

 Snart är det helg igen. Ska bli skönt.



Kommentarer
Postat av: EmilJ1

Hallå Gudrun, roligt att hitta ännu en bloggande Örebrospexare :) *kram från UrNarren*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback