Ett norskt leende



   Vad är det som skiljer ett norskt och ett svenskt leende? Vad är det som gör ett leende norskt?


 Ibland säger Erik bra konstiga saker.

 Har bestämt mig för att höra av mig till Heléne och säga att jag kommer ner till Gbg. Tror jag kan behöva det.

 Vad mer? Vad mer?

 Försöker få ordning, men modet sviker mig alltför ofta. Vad sjutton gör man åt sånt?

 Hmm...

 Pysselhelg i helgen. Det blir bra. Skönt att komma bort hemifrån ibland. OCh så måste jag hämta ytterligare en biblioteksbok.

 I övrigt... vet inte. Tror att jag borde ta ett ljupt andetag och bara bita ihop. Förstår inte varför det är så svårt.

 Jaja, det ordnar sig. jag är ju jag och mig själv nog.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback