Egentligen har jag inget nytt att komma med



 men jag tyckte ändå att det känns som om jag behöver uppdatera lite.

 Få se nu... jobbar väl på, men känner mig allt mer efter. Får väl kanske satsa på deadline två istället för den första. Men å andra sidan är inte det heller hela världen. Jag fixar det.

 Snart december. DET känns overkligt. I helgen är det dags att plocka fram adventpyntet och så...

 Får väl se om det blir någon resa till Göteborg eller inte... förhoppningsvis blir det det i alla fall. Behöver miljöombyte. OCh Erik åker i alla fall till Uppsala, så...

 Hur som helst... det lunkar på som det har gjort just nu....

 Ska skriva lite mail och annat kul i eftermiddag.

 Aaaaaaaaanyway. Jag har i alla fall lite hopp. Det känns bättre så.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback