Dåligt, mäta skådisar och inte räkna mera



 och så vänder vi på rubriken, och börjar med det som står sist....

 Jag ska inte räkna ner mer, i alla fall inte till min fördelsedag. Jag vill ju inte att folk ska tro att jag är lika ivrig som en femåring. Jag fyller faktiskt 23.

 
 Mäta skådisar
 Det var roligt... Mariah och jag vandrade ner till ett rep och mätte axelbredd och midjor och annat. Rätt kul. Min uppgift var att höra vilken siffra Mariah sa och sen skriva ner den i rätt ruta. Vådligt avancerat. :-) Och så mätte vi några dansare. Och på tillbakavägen mätte vi även Niklas, han bor ju i en skokartong på vägen hem. Han var inte på dansrepet eftersom han tappat en flaska vodka på foten. Alkoholmissbruk som Mariah sa. Fast lite synd om honom är det faktiskt, trots att det är en rätt fånig grej.

 Dåligt
 Det är hur det går med mitt liv... inget går som jag planerar, och jag hinner inte det jag ska. Så nu ska jag äta lunch, så kanske jag får lite energi.

 Hmm
 Borde fixa en önskelista också. Det har kommit förfrågningar från olika håll.

 Jaja... mot mat först och främst.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback