Avdelningen "jag vet precis vart jag ska"



 Jorå... så kan det vara. Och det är väl en sak om man bara påverkar sig själv, men en helt annan om man är busschaufför...

























 Japp, hoppar på bussen vid järntorget.

 Bussarna får klartecken.

 De andra bussarna åker.

 12:an backar.

 12:an stannar.

 12:an backar lite till.

 12:an gör ett hopp efter de andra bussarna.

 12:an åker upp mot SF etc...

 12:an stannar.

 12:an backar.

 12:an svänger höger istället.

 Sen lyckades han faktiskt köra normalt....

















 Och Ungdomskonferensen var trevlig. Har träffat en massa härliga människor som Sabina, Oskar, Jacob, Tobbe, Peter, Johanna, Chrille, Heléne, ja ni fattar... en massa (ursäkta till er jag inte räknade upp, ni betyder inte mindre för det).

 Intressanta föreläsningar och seminarier. Alltid roligt att höra vad andra tycker och tänker.

 Men imorgon tänker jag ta sovmorgon, trots att konferensen börjar lika tidigt som idag.

 Ja, och så har jag blivit bjuden på fest också, och det är ju inte fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback