Var mycket trött igår



  Att gå upp 6 på morgonen efter en spexfest är ingen bra idé, särskilt inte om man inte fått sova. Men man måste ju hinna tåget....

 Tillbringade själva dagen i Stockholm. På UH:s kansli, förståss, för vad kan man annars göra i Stockholm? :-) Vi diskuterade årsmötet, och bestämde en massa saker. Jag tror det kommer bli bra. Bara vi får tag i de där inflytesepunktsansvariga. Vem sjutton kom på ett sånt långt namn? Tror vi kallade dem allt möjligt utom det. Jaja, det blir nog bra, som sagt.

 Väl tillbaka till Örebro tog jag bussen direkt till Studentgatan för Cissis fest. Lägg märke  till att vi var framme vid åtta på kvällen, och att jag knappt sovit alls innan. Så när jag kom förbi en korridor där det stod jägermaister (eller hur det nu stavas) över hela sidan gick jag in där. Kände med en gång att det var fel, så jag vände rätt snabbt och ringde Cissi för att fråga vilket nummer hon bodde på egentligen. Så gick jag dit i stället. Blev mycket roligt, många, många felhörningar från mig. Som sagt, jag var mycket trött. Allt från Love och incest till ja... allt möjligt. Det var alltså ingen som sa incest på riktigt, bara jag som hörde det. Som sagt, mycket roligt.

 



 En annan kul grej med julfesten (återknyter till den) var att baronen som bjudit in oss blev mördad (efter att ha avskedat hela bruket). Mördaren gick sen runt med gröna fingrar resten av kvällen (undrar om han har fått bort det nu). Giftet färgade av sig :-D

 En mycket bra helg, helt enkelt.





 Idag är det mera spex som gäller. Först manusuppläsning och så styrelsemöte. Jag hoppas att Markus och Josefin kommer, för jag behöver deras signatur på protokollet. Annars ska det bli roligt att se hur långt skådisarna kommit med repandet etc...

 Och vissa saker på styrelsemötet blir också spännande.

Kommentarer
Postat av: Markus

Det är trevligt att veta att man är eftertraktad... Men som sagt finns jag nästan varje dag i kår-korridoren. Där kan du slinka in om du är på campus. På torsdag drar jag dock till skogen för att träffa tomten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback