Ge mig höst

Och ja, jag menar det. Jag gillar faktiskt hösten. Och förutom smärre detaljer som att jag hade höstdepressioner i några år så har jag alltid gillat hösten. Regn som faller. Färg på träden. Visserligen börjar björkarna gulna nu, men jag vill ha riktig höst. Gult! Rött! Oranget! (stavas det så?) Jag vill att färgerna ska lysa från träden. Jag vill att regnet ska falla från himlen. Jag vill ha höst. Det blir så rofyllt. Jag skrev ett väldigt poetiskt inlägg förra hösten. Ska se om jag hittar det, för i så fall lägger jag inte länken här. Annars får ni hålla till godo med det som finns, eller leta själva.

*kram*



Yes! Jag hittade det. Inlägget vid namn
"Höstmörkret glänser". Det är dock skrivet senare på året, när det är mörkare och höstigare. Och jag mår bättre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback