Bock och check!

Idag har jag varit inne i Göteborg för att träffa Karin. Förutom att det är väldigt trevligt att träffa henne så hanns det också med att fixa en bröllopspresent och en födelsedagspresent åt Erik. Ja, han fyller ju inte år förrens i december, men jag hittade värsta bra presenten, så jag var bara tvungen att ta den.

Erik var samtidigt i Herrljunga. Igen, för vi var förbi där en stund i fredags också.

Igår kom Mimmi och Gunnar hit och vi grillade allesammans, ofantligt trevligt. Hela familjen, med Erik och Mimmi, och så mormor. Imorgon åker vi dock tillbaka till Örebro och vardagen igen. Jag har verkligen njutit av att komma hem till Gräfsnäs en stund. Hemma är alltid hemma, på nått vis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback