Mina liv - snöyra

Tror dagens väder sammanfattar min sinnesstämning rätt bra.

Det är dålig sikt, vitt, snöyra... inte jättekallt, men skönt att bylsa på sig. Skönt att söka skydd.

På en kant så är
HRF:s kampanj igång. I torsdags öppnade de med stor stil, mitt i Stockholm Central. SVT rapporterade (22.42 in i sändningen), likaså DN och SR.

Själv sörjer jag över att inte kunna vara med på de två kommande styrelsemötena med UH. Men det ena krockar med Eriks och min flytt. Det andra krockar med spexets mittsits. Och de två föreställningarna utan den ena producenten? Nej... prioritering!

På spexkanten är läget tja... mycket går bra, riktigt bra. Men... affischer, sponsorer... skulle varit kul om det hade varit klart nu. Men det är det inte.

När det gäller flytten så... mycket är packat, vi har en massa lådor som redan flyttat iväg till Rosta. Bara för oss att komma efter. Jag känner dock att jag saknar överblick. Alla möbler står ju till exempel kvar...

Ute är det snöyra idag. I mitt huvud snurrar tankar, nyheter, personer jag borde prata med... så jag blir alldeles yr.

Någon som vill köpa en bäddsoffa?

Blå bäddsoffa (tvåsits i soffläge) Toronto som lätt kan göras om till en säng. Metallstativ, ställbar rygg, polyeterplatta samt klädsel i bomull. Två kuddar medföljer. Träfötter och hjul. Yttermått – bredd 126 cm, höjd 86 cm, sitthöjd 42 cm, djup 93 cm. Bäddmått 120 x 198 cm.
Här finns också länkar till orginalförsäljarens bilder på produkten (soffläge och sängläge). Yttermått – bredd 126 cm, höjd 86 cm, sitthöjd 42 cm, djup 93 cm. Bäddmått 120 x 198 cm. Nypris 2495kr + frakt från Borås. Jag säljer den för halva priset, och du/ni kan komma och hämta den i vår lägenhet när du vill. De blommiga kuddfodralen på min blid har jag själv sytt. Vill du ha dem också kan vi säkert komma överrens om något.
Soffan var jättesmidig när jag bodde i en etta i Bågen... nu ska Erik och jag flytta till en tvåa och har andra ambitioner med möbleringen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback