Tandläkaren...

Jag undrar om jag lyckats lura mig själv... nå, har iaf skrivit upp mig på någonslags försäkringssystem som innebär att jag betalar 70kr/månad, och så får jag all tandvård "gratis". När jag väl kom hem kändes det bra mycket dyrare än per-besöks-kostnaden. Fast om t.ex. visdomständerna börjar trubbla så kan det väl kanske vara bra.

Annars var utlåtandet som vanligt, tänderna är fina, använd tandtråd mer regelbundet. Och imorgon bitti blir det ett besök hos en tandhygienist.

Känns rätt märkligt att gå upp tidigt på morgonen, för att ta bussen från centrum och ut till Brickebacken, men det kan väl kanske vara bra.

Har lite andra planer för morgondagen också, skriva ut lite, kolla in biljettförsäljningen, försöka hitta Hasse... försöka hitta kollen på den där dumma labben.

Kanske söka lite jobb... ja, jag är bra på att planera in för mycket om dagarna. Boka tågbiljett för hemresa ska jag också göra. Ska bli riktigt skönt att komma hem till Gräfsnäs! Och jag vill hälsa på hos min bror och hans fästmö, och hos min kusin, hennes kille och deras lill-bäbis. Massa familj och kärlek blir det den här helgen.



Nu sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback