En hälsning från landet kaos

Det är lådor... överallt. Ett förråd fyllt av lådor, ett fyllt av möbler vi inte använder (mina från bågen). Maries ena förråd fyllt av lådor... lägenhet, med möbler utplacerade lite här och där, i någon form av början till ordning. Lådor lite här och där... och idag var vi till IKEA för att införskaffa ny ribbbotten, duschdraperi... och tja... några lådor med möbler som hör hemma här... och inte faller isär (som min åtta år gamla skrivbordsstol).

Och i natt... inatt sover vi i sängen igen, den är hopskruvad, har fått ribbbotten, och står ungefär där den ska. Mycket bättre än madrass på golvet.

I övrigt... för mycket att göra på för lite tid... som vanligt.
Imorgon ska det tvättas, och sen blir det gardiner även i sovrummet!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kämpa på!! Det kommer att bli bra, men spring fort in och ut genom ytterdörren, istapparna där över är inte att leka med.): Kramar

2010-02-10 @ 17:25:36
Postat av: Gudrun

Jag lovar, jag ska inte leka med istapparna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback