När börjar festen?



Tja... så här kan det gå.

Ikväll är det en "hejdå-för-farao"-fest. Det som normalt sett skulle ha varit en nollefest efter en nolleföreställning. Men av ekonomiska skäl blir det ingen föreställning. Men fest blir det. Jaja... det blir nog roligt. Jag är egentligen inte så jättepepp på den där festen, men äh, det är mycket trevligt folk där, så det blir nog bra. Det jag egentligen ser fram emot idag är besöket på Hjalmar Bergmanteatern. Ska bli riktigt, riktigt roligt att se den där föreställningen. Och efter den blir det alltså direkt till festen. Undrar hur hungriga alla KMare kommer vara då... planering... det är visst bara Erik som tänker på att man behöver ha mat i magen när man lagar mat.

Erik har för övrigt uppdaterat spexets hemsida. Det var verkligen på tiden. Det står fortfarande fel mailadress lite överallt, men... det är sekundärt. Bara att det hänt något är vansinnigt välgörande. Själv håller jag på och administrerar mailen. Tror det kan vara bra, också.

Imorgon... blir det också fest. Födelsedagsfest den här gången. Men det ska bli riktigt trevligt :-)

Och på söndag kör vi lite mera rollspel. Det gick ju så bra att passa på under sommaren när "alla är lediga". Jaja... på söndag kör vi iaf, och det ser jag VERKLIGEN fram emot. Det kan bli ett veritabelt fyrverkeri. Hope you like it, girls!

Så... alltomallt blir det en riktigt trevlig helg, med en massa trevliga människor, och trevliga aktiviteter inplanerade.


Kommentarer
Postat av: Becks

Oh, så mycket skojigt!

Hoppas festen blev riktigt bra, vill gärna få lite skvaller.. ;)

Och rollspel, jag saknar min lilla ekorre. Kurri Magen var en trevlig prick! :D

Kramar

2009-09-20 @ 20:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback