God morgon!

Jaha, då var man igång igen. Ännu en sån där grytidig morgon, då man inte riktigt förstår vad man gör uppe. Och nattsvart är det ute, vilket inte heller ökar motivationen. *gäsp*

Idag är den dag jag väntat på... idag ska jag se om det är något att ha, den här referensgruppen för Arbetsförmedlingen. Och oj vad jag har åsikter. Men jag tänker i alla fall börja lugnt, komma in lite i den grupp som redan finns. Sen får vi se.

Nåväl... uppdatering kommer... kanske redan innan jag lämnat Stockholm, kanske senare, här hemifrån.

Nu börjar det bli dags att fixa det sista innan bussen in mot centrum och tåget går.

Sova lite på tåget, kanske? Låter som en bra plan :-)


Kommentarer
Postat av: Djävulen.

Men godmorgon godmorgon :) hoppas du sovit gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback