Yes!

Godkänd på statistik-tentan. Med tanke på hur lugn jag var innan, och hur självsäker, så hade det varit pinsamt annars. Men nu är det iaf klart, och jag har fått in poäng för halva terminen i ett svep. Skönt att ha det bakom sig. Nästa tenta är om en månad (på Eriks födelsedag), då blir det undersökningsmetodik. Än har jag inte hittat några svårigheter där heller...  Och regressionen... tja... lite mer krävande, men inte direkt konstig.

För övrigt... jag verkligen längtar efter första gången man får höra ett genomdrag med låtar, dvs provföreställningen. Clamour for Glamour, åh, jag älskar den! Visionen, karaktären, stilen... och när texten väl är färdig och godkänd... *stolthet*

Kommentarer
Postat av: AnnaHa

Clamour for glamour... fnys Roligare låtar finns det ju... Men jag väntar ivrigt på texten också. =)

2009-11-20 @ 11:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback