Märklig känsla



 Man sitter där i solen.. och jobbar på rätt effektivt. Man tycker att man hunnit med mycket, och sedan inser man plötsligt att klockan är mer än vad man tror. Då har det ju gått mer tid, och alltså har man varit mindre effektiv. Inte alls roligt.

 Något annat som inte är så roligt är alla dessa tokmånga mail som kommer in hela tiden. Vissa försvinner helt enkelt i mängden, och så varmt som det är så uppför min dator sig lite underligt, och hittar på egna saker på vad som ska göras. Hoppar omkring mellan sidor, och öppnar länkar som jag inte alls klickat på. Det ger till resultat att när jag kollar mailen så ser vissa mail lästa ut, trots att jag inte sett dem. Och då jag får så många mail så... försvinner de.

Livet är orättvist.

Och det känns jättefånigt att vara nöjd, och sedan bara bli besviken. Kanske kan hitta något sätt att vara nöjd ändå, men... hur?

Jaja... snart promenad, det kan behövas.

För övrigt är
UH:s blogg uppdaterad. Och snart börjar Almedalen, och då blir det liv, även i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback