En sak mindre att fundera över

I en vecka har jag nu, varje kväll, skrivit ett avsnitt till Alingsås Tidning och "Veckans blogg". Igår skickade jag in det sista avsnittet, fullt med uppmaningar och känslor. Och jo, det här är verkligen saker som jag brinner för. Hur länge de där avsnitten ligger kvar vet jag inte. Men för den som missat det hela så är det nog ingen brådska. En snabb check visar att det finns avsnitt till och med vecka 13. Eller man kanske säger från när man räknar baklänges? Fast i tidningsvärlden så ligger ju det senaste högst upp. Men där finns min blogg, från v 27 och Almedalsveckan. Och därifrån till migrän v 26, till Brasilien v 25, till festivalveckan v 24 (Potatisfestivalen) och allt möjligt annat via bland annat Göteborgsvarvet v 20 och ner till Lina bloggar från Spanien v 13.

Fast det är lite märkligt att vara tillbaka till min egen blogg, som mestadels läses av folk som känner mig och UH:s blogg som läses av "de redan frälsta". Märkligt att det kan kännas så annorlunda. Spännande hur saker sker.

Men nu är det lugn och ro i Gräfsnäs, innan jag på onsdag drar till Umeå. DET känns väldigt avlägset, men det är väldigt snart. Shit!

Kommentarer
Postat av: Susanne Gärtner

vad skulle du göra i Umeå? glömt bort kram

Postat av: Gudrun

Tavelsjö-lägret

2009-07-06 @ 19:53:18
URL: http://gsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback