Avbockningar och arbeten under process

För några dagar sedan så publicerade jag en liten lista som såg ut ungefär så här:

Snart:
* sammanställa de offerter jag fått in (förhoppningsvis landar den sista idag)
* ringa mannen jag igår kom på att jag glömde i början av veckan
Över jul:
* labb 2
* 4000 tecken till tidningen
* plugga regression
* två-tre omstarter

Säkert är det fler saker jag lovat att göra, eller borde fixa med. Får väl skriva upp det på listan eftersom. Och sen ska jag börja stryka saker, det ska bli skönt.

Nu ser den ut så här:
* sammanställa de offerter jag fått in (alla har kommit in, jag jobbar på saken)
* ringa mannen (inte gjort än, ska göras när jag ätit)
* labb 2 (har kommit på att det jag körde fast på inte behöver göras, så jag ska fortsätta processen nån dag)
* 4000 tecken till tidningen (förstautkast inskickat, nu börjar bearbetningsfasen/dialogfasen)
* plugga regression (läser en massa nu, ska börja skriva övningstentor snart)
* två-tre omstarter (har lyssnat in mig lite iaf... det kommer)

Dessutom har jag fortsatt med mina två klänningsprojekt, båda gjorde ett hopp frammåt igår. Rrrroligt!

Nu... snart, iaf, så blir det matdags. Välbehövligt!

För övrigt... idag klockan 11 var det -16 grader ute, och +16 grader inne. Efter lite surfande fann jag att gränsen för olägenhet ligger på 18 grader i innomhustemperatur. Nu vid tjugo över tre så har utetemperaturen stigigt till -14,6 och innetemperaturen till 16,9. Tack och lov för mystofflor och fleesetröja och mysiga fårskinn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback