Avklarat

Så här lite lätt in på morgondagen så är det avklarat... KM-mötet, där vi blanda annat detaljade handlelista och matlagningstider. Och sen gick Marie och jag en våning upp och hem till mig för att avsluta vårt projekt. Vi fick förstärkning av Rebecka och Anna, vilket var trevligt. Becks strök förkläden, och Anna broderade klart fågeln. Och nu är de alla helt, helt färdiga. Mossan, fågeln, blomman och insekten, de är alla broderade, sydda, toppade och med hängeri. Såååååå snyggt. Får se till att ta med kamera till upptaktshelgen så att de stackare som inte kan komma får se. :-)

Nu går tankarna till morgondagen, och mina egna små projekt. Får väl se hur det går, och höfta lite på folk och deras handledsbredder. Allt blir bra. Så småningom.

Och jag ser fram emot en massa saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback