Utmanad

Jag har blivit utmanad av Anna (här är utmaningen).

Regler:
  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Och så...

  1.  Jag är organisationsnörd. Jag älskar helt enkelt att engagera mig, och på något vis hamnar jag alltid på den strukturella sidan av saker. Märligt, sådant där.
  2. Jag är inne på två undersökningsprocesser inom vården just nu. Dels yrselattackerna som började i juni, och så hudutslagen som blossat upp igen nu i höst. Frågan är vilken undersökning som blir klar först... hittills har det bara varit hej-vi-ska-ta-några-tester-resultaten-skickas-till-din-vårdcentral. Och sedan tystnad. Och sedan kallelse till nästa instans.
  3. Jag vill ha hund. Det är min största dröm och framtidsplan. Jag ska bara skaffa mig en trädgård först. För övrigt är det någon granne som skaffat hund, som håller på och gnäller/ylar hela förmiddagarna... undrar vem...
  4. Jag är smått berömd i vissa kretsar, men hur folk ser mig är väldigt olika. Ibland undrar jag över mig själv... vem är jag egentligen? Och när mina olika bekantskapskretsar träffar varandra... lustigt. Kan man verkligen vara både ond och trevlig? På riktigt?
  5. Jag är manipulativ, och jag vet hur jag får min vilja igenom. Men jag försöker inte dölja det. Jag är också bra på att få andras vilja igenom, och har en talang för att hjälpa folk på traven. Ibland är det otroligt uppskattat. Ibland är det mindre populärt. Jaja, jag är den jag är...
  6. Jag är en bokmal. Fast ändå inte riktigt. Med åren har jag börjat bli petigare på vilka böcker som är värda min tid. Förr läste jag allt jag kom över, men efter några år på universitetet så tycker jag att underhållningslitteratur faktiskt ska vara underhållande. Mina favoriter läser jag om och läser omigen. Nya böcker måste hålla vad de lovar. Just nu håller jag på med en bok jag hittade i London. Orcs
  7. Sista... vad ska man skriva då? Det ges ut TV-serier på DVD. Jag har samlat ihop tre stycken (har jag inte alla säsonger så är det bra nära i alla fall). Det är Gilmore Girls, Charmed och Buffy. Varsågod, döm mig om du vill. Eller kom över och låna en box. :-)
Så... över till nästa process...

Jag utmanar: Heléne, Susanne, Mariah, Lasse, Tommy, Johanna, Anna och Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback