Grattis till de nyvalda

Men ett alldeles för långt möte gav mig mest huvudvärk. Tror chokladstunden efteråt var välbehövlig för flera av oss, och idén som kläcktes... :-) Det vore nått det ... en helt ny värld... det funkar ju i Linköping, även om jag inte vet om det var så det gick till där. Uttrycker jag mig kryptiskt? Det är med flit. Det är för att de som var med ska förstå att jag är för idén. Seriöst. Och för att de som inte var där inte ska förstå. Finns intressanta aspekter. Finns intressanta kringidéer som poppar upp i huvudet rent spontant.
Och när det gäller det riktiga mötet... tja... utgången var  väl väntad. Inte så mycket att säga om det. Tyckte att en del låga knep togs till i onödan. Varför inte bara lita på att folk vet vad de vill och varför? Jag tror i alla fall på mina medmänniskors kompetens att fatta vettiga beslut. Att genomskåda manipulationer är däremot svårare... och som sagt... onödigt. Tror även här att det finns vinster för en viss idé. Frågan är hur man skulle lägga upp det... hmmm...
Annars... en del är glädjande, en del saker vill man inte mista. En del tankar kommer virvla länge.
Det vidare arbetet kommer också bli spännande. Litet snack med... ja, det lär bli... värdefullt.
När det gäller övriga delar av mitt liv så finns det liknande resonemang där med. Lite av framtid. Lite av planering. Lite av funderingar som kan bli riktigt, riktigt spännande.
I fix, oh, yes I will. Min del är solklar.

Kommentarer
Postat av: Becks

Hur kommer det sig att jag inte förstår Linköpings-grejen? Förklara gärna, eller friska upp mitt minne, på MSN vid lämpligt tillfälle.. :)

2008-04-24 @ 09:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback