Regenrep

Ikväll är det genrep. Fast inte riktigt genrep, för genrep har man ju normalt innan premiären. Och premiären hade vi för läääänge sedan (i mars). Däremot är det ett genrep inför morgondagens föreställning som ju ligger låååååååångt efter de andra föreställningarna, som vi hade i våras. På kostymsidan är det mesta under kontroll. Ida ska ta in en Kapten Krüger-outfit i Jons storlek så att det blir en nazist-uniform i storlek Oscar. Vi ska göra något åt en gammal mössa/hatt, så att den passar med restan och ja... annars är det mest stryka skjortor och försöka hitta den försvunna boan. Och det blir väldigt spännande med skorna. Och jag hoppas att alla privata saker dyker upp. Matilda var ett gott föredömme och kom med sin basker redan igår. Henne tycker vi om.

I de andra delarna av livet... tja... handlingarna till URs nästa styrelsemöte kom i brevlådan idag. Jag får väl helt enkelt ta över den där sista biten, för en viss person verkar ha svårt att få ändan ur vagnen. Jaja... *suckar* jag orkar inte just nu.

Igår fick jag inget vettigt gjort för privat del, däremot var Erik och jag och handlade, så vi kan iaf äta ett tag till, samt att jag var i aulan, och det som går att ha kontroll över är välsorterat och bra.

Så... sådant är livet.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det ska vi nog tacka Mariah för egentligen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback