Är sanslöst trött

OK, först en hektisk helg, men mycket som händer och lite sömn. Lyckas blanda in lite kreativt skrivande även nån av dagarna på teatern. Så kom söndagen, med en massa rivande, lyftande, bärande, packande. Var trött, blev trött i fötterna. EFTER det skriver jag mer på den där saken som skulle lämnas in. BÖRJAR ca 20 på kvällen... jorå... jättesmart. Sitter uppe för länge och inser att jag inte ens kan fokusera på skärmen. Inser att jag måste ställa väckarklockan för att hinna klart. Ställer väckarklockan på 8. Får panik och ställer om den till 7. Inser att jag aldrig kommer att ta mig ur sängen så tidigt, och ställer den till 7.30. Somnar ganska bums. Vaknar av väckarklockan, och snozzar den bara en gång innan jag faktiskt tar mig ur sängen. Tar med mig frukost och äter framför datorn. Jobbar på effektivt, och ja... nu är jag faktiskt i stort sett klar... så vi får väl se hur det går... om de tycker att det jag lämnar in duger... om det blir bra liksom.
Fick ett samtal från Jennifer nyss, så nu är jag uppdaterad på TC-läget också. Och vet vad som händer efter lunch.

Och efter det igen ska jag träffa Niklas (blev inget igår), och skriva synopsis. DET blir kul.

Så... nu, avslutning, och inlämning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback