Om alla fåglar flyger - vad är då en sparv med bruten vinge?

Ibland känns livet bara så... konstigt.

Vissa saker känns kaotiska... andra inte ens viktiga.

Jag vet att det finns en massa jag borde jobba undan, och jag vet att det inte kommer ta så lång tid när jag väl gör det, men... ibland är det så svårt att komma igång.

Annat kan jag lägga hur mycket tid på som helst... är kanske dags att börja ruta in dagarna igen...

Jag funderar och filosoferar... men, jag vet inte. Det fattas bara lite lite, men.... räcker det jag har? En burk. En tid. En motivation.

Ett osammanhängande blogginlägg.


Tankarna studsar, och faller aldrig till ro. Jag kanske skulle skaffa mig en tankehåv. Fånga in alla tankarna och sortera in dem där de hör hemma. Reparera tankefackens dörrar. Kanske piffa upp en och annan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback