Alldeles för varmt

Det kan inte vara nyttigt. Själv lider jag dessutom av en förkylning. Men jag mår i alla fall bättre än igår. Igår kröp jag omkring på golvet i lägenheten eftersom jag drabbades av yrsel var gång jag försökte resa mig. Mycket läskigt var det. Tur att jag har min sambo. Han tog hand om mig. Värdefullt.

Som sagt... jag mår bättre idag. Men att börja morgonen med att ta smärtstillande är i alla fall inte riktigt... jag menar... jag är lite nojjig på sånt. Man ska inte ta en massa medikamenter för allt möjligt. Men jag behövde det imorse. Igår också. Illa. Nåväl, jag mådde bättre frammåt dagen igår, och idag är bättre än igår, så imorgon är ännu bättre. Eller? :-) Man måste vara positiv!

I övrigt... hmmm... trots värmen så tänker jag idag göra lite vettiga saker... funderar på att ta den bärbara till balkongen. Just nu sitter jag innanför den öppna dörren. Men det är ju frågan med de randiga monstren. De gillar tydligen också våra blommor. Typiskt. För jag vill ju njuta av balkongen. Nåväl... en öppen dörr är också trevligt. En och annan vindfläkt som letar sig in. VÄLbehövligt.

Jag mår verkligen inte bra av värme. Särskilt inte när jag mår dåligt från början.

Jaja, mycket vatten och så så... :-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan!
Jag tar gärna en fika någon dag. Veckan som kommer jobbar jag inte som det ser ut idag.. har iof Ebba.. men hon kan ju hänga med =)
Slå mig en signal... har själv tyvärr bytt simkort så många många telefonnr är borta :(
Kram Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback