Jahopp



 Håller för tillfället på att ladda ner ett program. Hoppas verkligen att det finns någon form av avinstallations...vad-det-nu-heter sen, för jag tror inte att det är något jag har råd att behålla på sikt. Jättebra med gratis prova-på, men... nåväl.

 Annars jobbar jag väl på med uppsatsen. En liten bit i taget. Tänkte kom en ganska stor bit frammåt idag.

 Men trött är jag. Har aldrig varit morgonpigg, och kommer nog aldrig bli det heller. Det pratas om morgonpigg eller kvällspigg. Jag är nog förmiddagspigg.

 Nä, tillbaka till skrivandet!



Kommentarer
Postat av: jacob

Vad är det för program?
Kanske kan fixa någon trevlig kopia åt dig. (gratis)

Postat av: Anonym

Det är NVivo. Vet inte om jag kommer ha så mycket använding för det när studierna är avklarade ändå, så...

2007-01-11 @ 19:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback