Tja... det blir nog bra det också

Jag känner mig lite desorienterad i verkligheten idag. Kan bero på att jag låg och läste alldeles för länge igårkväll. Men först skulle jag bara läsa ut kapitlet, och sen visade det sig att det var ett väldigt långt kapitel. Och när kapitlet var slut så kom jag till epilogen, och då tänkte jag att jag lika gärna kunde läsa den också.
Så jag känner mig lite desorienterad idag.

Planen för helgen:
  • Packa
  • Åka till Gräfsnäs
  • Plugga lite på tåget
  • Diskutera lite i helgen
  • Kanske lite promenader med Freia
  • Njuta av vackra, friska Gräfsnäs
  • Skriva protokoll
  • Typ sånna saker...
I övrigt är det väldigt skönt att det är så soligt när man går upp. Att öppna dörren ut ur sovrummet och mötas av solens varma omfamning är en oslagbar känsla. Och jag är ju förberedd, så jag vet att det är bäst att blunda så jag inte blir bländad.

Jag trivs verkligen i lägenheten och Brickebacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback