God morgon!

Tja... vad ska man säga... just nu är det rätt ok. Men jag vet att nattens brist på sömn kommer att straffa sig innan dagen är över. Jag lade mig för sent... det är första misstaget. Och då hade jag i alla fall inte hunnit med allt jag tänkt mig. Nå... väl i säng så... "Imagine", fast bara pianoslingan. Den är väldigt enformig, har ni tänkt på det? Försökte slumra in, men... det gick inte så bra. Gick upp igen, och hämtade mina gula. Då gick det bättre. Precis när jag nått det där avslappnade stadiet precis innan sömn så tände Erik lampan. Inte uppskattat. Trött som jag var, och väl vetande hur tidigt väckarklockan skulle ringa... inte var jag trevlig i alla fall. Och så har natten sett ut... jag har slumrat in... vaknat av diverse musik (fast bara pianoslingor av låtar)... slumrat lite... från klockan fem har jag egentligen inte sovit alls. Jag har blundat, tittat upp igen på klockan, insett att det  bara gått en minut, blundat igen... osv Klockan sex gav jag upp och gick upp. Väckarklockan var ställd på halv sju.

Nu är det tid att packa ihop det sista, för en tur till Stockholm och möte med Almedalsgruppen. Därefter blir det att ta tåget hem, och ikväll är det Oscarsgala. Det ska bli tokigt roligt! *längtar*

Nåväl... ännu en dag...

Vi ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback