Funderingar och planeringar




Jag har mycket tankar som snurrar runt i huvudet. Mycket att fundera på. Dels är det planeringar för hösten, våren, sommaren... (vinter? Mja, kanske)... och tja. Det hoppar mycket. Än är det spexet som upptar mina tankar, möten, händelser, saker att ha koll på. Sen kan det vara studierna... har en tenta på fredag... hmmm... Så är det familjen, när ska jag hinna åka hem, och kan jag stanna länge nog för att hinna träffa folk i trakten? UH tar en del plats, och i mailboxen tar den ännu mer plats. Det är helt enkelt... mycket.

När det gäller sommaren... ska jag testa det där spännande fenomenet lajv. Det är helt galet, men... det finns så mycket potential. Man kan bara vara på ett ställe åt gången, så... en del spännande effekter kan det få. På mitt övriga liv. En del planer ligger hyfsat fasta, fast ändå... det är mycket nu. Mycket att fundera på. Mycket att planera.

För övrigt införskaffade jag en kalender för 2010 igår. Den hade jag behövt ha för länge sedan.

Prioriteringar... städning och studier. Borde tvätta... borde... uff.

Ikväll är det styrelsemöte hemma hos Erik och mig. Blir nog bra. Får bara hoppas att jag hunnit jaga bort huvudvärken till dess, annars får jag knarka mig fram. Det blir det nog bra beslut av... jaja, jag brukar inte bli hög på vanliga värktabletter, så det ska nog inte bli några större problem där.

Nästa vecka ska vi ha prod.möte. Det blir nog bra det med... just nu är det mycket funderingar. Prioriteringar. Boka om? Tja... det går det med!


Så jag ägnar mycket tid åt att krafsa ner saker jag behöver komma ihåg.

Det blir nog bra.

I sinom tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback