Som en berg- och dalbana

Jag var helt övertygad om att jag gjorde bort mig på den där intervjun som var strax innan valborg. Men idag ringde hon, och frågade om jag kan jobba från onsdag och nån vecka frammåt. Helt klockrent! Jag har bara gått och längtat efter en chans att visa framfötterna, så nu... nu :-) Helt klart är det dock inte, så jag väntar mig ett telefonsamtal på måndag. Jodå, när jag är i Stockholm. Det blir nog bra. Och... få se nu... Jag befinner mig just nu på UH:s ledarhelg, och SDU:s ngt Personlig utveckling. Hur som helst, ett samarrangemang med intressanta föreläsningar, samt lite övningar som avslutar UH-space utbildningen UHng ledare. Och så förberedelser för sommarens läger. Dagen idag har gått rätt bra, och det är skönt. Jag håller nu på att förbereda inför morgondagen. Lite tankar så här på kvällskvisten. Blir nog bra. Ska hålla i ett par små pass imorgon. Funderar just nu över smarta gruppindelningar... hmmm... kan kanske... skulle vilja blanda UH och SDU mer, men det blir svårt, vi talar ju olika språk, och har väldigt få tolkar. Det där med tolkarna ställer också till en del problem när det gäller hela programmet på morgondagen, så... vi får väl se hur det går. Förhoppningsvis blir det bra.

Söndagen känns mer lugn, då ska det mestadels planeras i lägergrupperna, så då är tolkproblemet inget problem. Hoppas jag. Skulle bara fattas att de drar ikväll :-( Nåväl. Lite tankar på hemresan och så, så blir nog det bara bra.

Allt ordnar sig.

Men trött är jag. Kunde inte sova natten till idag, och det känns i kroppen. Vill snart slockna. Hmm... Kanske någon mer tur för att se vad som är på gång...

Allt blir bra. I sinom tid.


Kommentarer
Postat av: AnnaHa

Wow! Vad kul med jobb! Hoppas det blir kul och intressant och vad är det för jobb? Goooo girl!

2009-05-09 @ 14:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback