För övrigt är det dumt att glömma bort att äta

Hade nog inte världens mest smarta planering idag. Att tänka "det gör jag efter lunch" om något jobbigt... tydligen jobbade mitt undermedvetna fram en riktigt bra strategi för att slippa konfrontation med det jobbiga. Om man inte äter lunch, då blir det ju aldrig efter lunch. Smart. Verkligen. Synd bara att det är något som måste göras. Och det heöst förra veckan. Annars är min planering tajt, späckad och osund. Men får jag ihop den här veckan, så blir det bättre sen. Och förhoppningsvis ännu bättre när vi börjar på nästa termin. Jag tror det. Känns så avlägset just nu bara... men det ordnar sig kanske, på nått vis.

Det ironiska är att det finns annat med samma deadline, som jag inte planerat in. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop det hela, men det kanske kan bli bra... på nått sätt. Prioritera är svårt, särskilt när man vet att andra blir besvikna, oavsett vilket beslut man tar. Vem ska man drabba? Uff... svårt, svårt.

Och i det sinnestillståndet försöker jag fatta en del beslut. Kan just nu inte säga så mycket mer än att det inte går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback