Få se nu...

Jag har skickat iväg en ordentlig arbetsansökan ikväll... får väl se hur det går. Samtidigt håller jag på och sorterar inkomna ansökningar till tjänsten på UH:s kansli. Väldigt olika vilken sorts individer som söker... jösses. Och man blir lätt paranoid på sina egna texter, om man så säger. Oh well...

Skickade också ett mail till arbetsförmedlingen med lite redovisning, och lite frågeställning. Får väl se om jag får något svar. Fruktansvärt otacksamt känns det i alla fall. Jag skickar mail efter mail efter mail, och får ingen respons alls... men om jag någon enstaka gång glömmer bort att skicka ett på utsatt tid, ja då får jag ett oförskämt brev i brevlådan. Är det så man får Arbetssökande i jobb? Ignorera dem tills de gör fel? Får man bra självförtroende av det? Skriver man bra ansökningar av det? Oh ja, jag är bitter.

Och till sist... kolla in
http://uhbloggar.blogg.se och klicka på länken till HRF, och skriv under. Viktigt, viktigt, viktigt! Edit: Här är länken direkt.

Snart börjar den nya veckan.

Kommentarer
Postat av: Lotta

du e rar vännen :D

Syns i morgon på TSP :-P

Postat av: AnnaHa

Ja, af är ju en institution som man kan säga mkt om, men få positiva saker. Får ta en dag då vi kan vara bittra tillsammans, bitterhet fungerar bättre i grupp... ;)

2009-04-06 @ 20:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback