Ute i regnet

Jag blir alltid på så bra humör av en promenad i regn. Det är så härligt, uppfriskande. Ja, jag mår helt enkelt bra.

Annars... igårkväll råkade det bli en film, popcorn och sånt... trevligt sällskap och ja. :-) Det ska vara en stor eloge till dem som flyttade ur GIH. Både första och andra omgången.

Idag... jag har taigt en lugn förmiddag med min bok, som nu är utläst. Och så en promenad i regnet, till Konsum med Louise. I eftermiddag planerar jag att söka lite jobb och sånt.

Kanske skulle spela lite spel, bara för nöjes skull. Man vet aldrig.

Allt blir bra. I sinom tid.

Dagens tips: Kom och se
Furstinnan av Sicilien

Dagens bloggtips: http://www.orebrospexet.com/blog/

Dagens grattis: Therese 25 år,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback