Idag: intervju 1

Det ska bli spännande. Men samtidigt är jag mer orolig över mina reseordningar till Trysil. Det är så mycket mer omständigt. Jaja.... det ordnar sig väl. Och nu har det kommit flera mail... borde verkligen sätta mig någon dag med det... kanske på bussen imorgon? Om nu Swebus Express inte ljuger... nå, vi får väl se.

Annars? Jag oroar mig mest, samtidigt som jag försöker intala mig själv att jag är bra och så. Det är jag ju. Egentligen.

Ska kolla upp ett par saker till, och så... så får vi väl se.

För er som är spexare: tänk Suzers/Furstinnans version av Creep. Den texten ekar i mig nu. Dumt.

Dagens bloggtips:
http://www.orebrospexet.com/blog/

Och för övrigt... eftersom af inte är så bra på det där med att boka biljetter så får jag själv stå för dem till Trysil, och jag missar kvällens inplanerade. :-( Jaja... jag antar att man får vara glad för det man får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback