Splittrat sinne

Sitter på UH:s styrelsemöte och orkar inte riktigt lyssna ordentligt. Är mest tillräckligt för att vara med på vad som händer. Har ändå bättre koll än vissa. Ironiskt det där. Men det är väl rutinen som sätter in, kan jag tro. Loas-rapport just nu. Jättebra, men inte så intressant för mig. När pausen kommer ska jag spy lite galla över vandrarhemmet tror jag. Hmm... ska nog lyssna en stund nu.



11.53 Jo... vandrarhemmet... vi kom dit, och receptionsdamen hade alls ingen koll. Jag upptäckte också att frukosten inte öppnade förrens 8, så jag frågade, väldigt artigt, om det gick att öppna den tidigare. Det var dock omöjligt. *suck* När jag skulle duscha på morgonen imorse så uppmärksammade jag att det på den fanns en lapp där det stod att de brukar städa duschen mellan 7 och halv 8, samt på kvällen (läste aldrig vilken tid), och att duschen då skulle vara stängd. Helt vansinnigt. Det är väl då folk VILL duscha? På morgonen, och på kvällen... nåväl... det var ju söndag, och då fick man inte frukost före 8, så vi gick upp halv, så jag fick min dusch ändå. Men min allmänna tanke när det gäller "servicen" på det där vandrarhemmet är att tiderna snarare är anpassade efter personalens bekvämlighet än efter gästernas bekvämlighet. Märklig inställning. Denna misstanke stärktes under frukosten, då det visade sig att de inte var färdiga med all mat till 8. Det fanns ingen gröt, och inga ägg, eftersom de skulle kokas... seriöst. Öppnar man 8, då ska alla mat finnas klockan 8. Det var ingen billig frukostbuffé, så man kan väl åtminstone kräva såpass? Det tyycker i alla fall jag. Men deras servicenivå handlar om personalens bekvämlighet. Dåligt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Trist att vi inte ses på tisdag. Fika låter bra. :)

Kram kram

Postat av: Julia

Shit... Vilket ställe! Hade jag bott där hade jag blivit TOKIG! >< Jag är ändå impad att du lyckades komma på mötet med ett leende ändå! När ni kommer till Uppsala på nästa styrelsemöte så ska ni iaf. slippa bo på ett sånt knäppt sälle!!

2008-10-19 @ 18:28:52
URL: http://juu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback