Är det bara jag, eller?

Är fortfarande frusen... jag fryser om morgonarna, om förmiddagarna, om eftermiddagarna och om kvällarna. Det är bara mitt på dagen jag inte fryser. Då är det istället för varmt. (Jag sover om nätterna) Hur som... jag har i alla fall fullt upp. Mycket som händer, mycket på gång. Känns rätt bra. Trevliga saker på ingång. Tjej/mys-kvällen hos Louise, träffa UR-gänget i helgen, London-resan nästa vecka... och sådär...

Igår ringde de för övrigt från USÖ, jag har fått tid för pricktest, så jag får gå utan mediciner ett tag. Men just nu är det ok att knapra dem.

En annan sak som hände igår var att vi gick iväg och simmade... det där med klor... jag tyckte att jag luktade en blandning mellan klor, och tvålen jag använde bra länge efter... hur ska man egentligen göra för att inte gå omkring och lukta klor? Nåväl...

Nu är det väl tillbaka till jobbsökandet som gäller.

Det blir bra. Allt blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback