Längtan

Nu har vi kommit till den delen av året som man bara väntar på att vintern ska börja. Några få plusgrader och regn är så trist, men några minus och snö... så mycket vackrare. Fast tja... det här är ju inte riktigt vinterland... och så fort det faller snö i staden så plogas den bort, samt smutsas ner av sand, salt och smog. Trist. Men i mitt hjärta bor i alla fall en längtan efter snö, efter vinter på riktigt. Längtar...

Nåväl...

Ska väl försöka få något vettigt gjort idag... något som distraherar från kliande utslag och sånt...

Eller bara något som leder till jobb.

Det vore allt bra det.

Kommentarer
Postat av: Jacob

Håller med. Vill ha snö, 3 minusgrader, solsken och en kopp varm choklad.



(Insåg just att jag både är född i fel del av landet och bor i fel del av landet)

2008-11-11 @ 16:24:47
Postat av: Maowlin

Hej! Resan var jättebra! Hade det verkligen kalasbra även om det inte var som jag hade tänkt alltid. Jag ska försöka komma ihåg och påminna dig (; Du kommer väl till uppsala? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback