För mycket

Jag vet inte riktigt vilken hjärna jag ska slå på först, så jag ägnar mig mest åt letande... var är mina tankar? Vad behöver göras först? Vad händer härnäst? Nåväl...

Igår... igårkväll var vi ett gäng vänner på bio. Mycket trevligt. Dock... jag gjorde ett taktiskt misstag, och jag bröt mot en av mina principer genom att helt enkelt inte tänka. Synd, för jag hade kanske... nåväl, för att tala klarspråk. Mitt taktiska misstag var att inte ha extra hörappartsbatterier i handväskan. Dumt. Naturligtvis dog hörapparaterna innan filmen ens börjat. Mina principer... jag har jobbat hårt de senaste åren på att inte gå på otextade filmer, men när jag satt där, längst bak i biosalongen, och såg trailers så insåg jag att jag inte tänkt på det. "Låt den rätte komma in" är ju faktiskt en svensk film, och således är det inte självklart att den är textad. *suck* Det borde jag ha tänkt på i samma stund som jag läste filmtitlarna. Nåväl... jag hör tillräckligt bra för att få med mig åtminstone det mesta/huvuddragen. Här och där frågade jag Erik vad de sa, och ja... hmm... På det stora hela var det rätt bra.

Nu... ska försöka hitta mina tankar och prioriteringar.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken osis! Hoppas du kunde njuta av filmen ändå! Jag ska se den på bio nästa vecka med en kompis! Jag ser framemot det, men jag ska se till att ta med mig batterier! Jag ska ta och packa ner ett par extra i väskan redan nu! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback