Dagen efter?

Tja... Erik drog ihop en mindre fest igår. Han hade besök från Uppsala, och drog ihop lite vänner som han tror skulle ha trevligt ihop. Och så åt vi paj. Men först skulle ju pajen lagas. Och eftersom det inte går in hur många som helst så slutade det med att killarna lagade paj medan tjejerna satt i soffan och sjöng och pratade. Och jag fyllde på nubbeglasen. Ambitionen var att inget nubbeglas skulle vara tomt under någon del av kvällen. Jag tror jag lyckades rätt bra med det. Och jag tror inte att någon har någon aning om hur mycket han/hon drack. De som bet av nubben drack mindre än de som tog hela i alla fall... totalt gjorde vi slut på två flaskor Hallands Fläder. + Att folk drack öl och vin och sånt... mycket alkohol blir det.

Så... nu kan man fundera på hur många som skyller en eventuell baksmälla på mig. Trevligt var det i alla fall. På alla sätt och vis.

Idag är det söndag. Jag hade bestämt att Gullvivorna skulle träffas 14. En bra tid, man hinner gå upp i lugn och ro och så... så nu sitter jag här på campus och inväntar ankomster... en del har fortfarande inte hört av sig om de kommer eller inte. Antagligen har de inte sett något av mina mail, och kommer således inte. Någon skulle vara sen, någon är sjuk... många blir vi inte, men jag tror det är lika bra att köra ändå. Kanske ska försöka klämma in något mer i veckan... får se. Ska studera min almanacka sedan, när KMmötet är över. Det kommer sen...

Allt blir bra. I sinom tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback