Ute lyser solen

Mötet var bra, trevligt, och några steg framåt. Bra så.

Sen drog jag ut på jakt, letade efter present till Karin. Tror jag hittat en bra grej, så det blir vad hon får. Hoppas det faller i smaken. Sen hittade jag lite saker åt mig själv också... har lite idéer på vad jag vill sy och så... och lite annat.

Nu är det trötthet, huvudvärk, sockerchock och lågt blodsocker. Och antagligen lite vätskebrist. Yr? Oh, ja. Väldigt. Tur att jag är hyfsat bra på att skriva utan att kolla på tangenterna. Och att skärmen passerar förbi ögonen rätt ofta, så jag kan sudda det som inte blir rätt. Så snurrar livet på...

Ikväll har Suzy smyckesfest. Är inte riktigt sugen, ganska trött, men det verkar kul, så jag tänker komma förbi i alla fall.

Det blir bra. Allt blir bra, i sinom tid.

För övrigt träffade jag Veronika på bussen. Roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback