När tidig morgon snurrar

Lite mat i magen, och världen snurrar inte riktigt lika fort. Planen är att ta sig iväg, trots snurrande... får hoppas att det går bra. För övrigt känns det lite märkligt att en bussresa inom staden jag bor tar längre tid än mina bussresor till skolan i högstadiet och gymnasiet. På den tiden hade jag ändå ett par mil till skolan. Nu handlar det om... jaja... känner lite att jag måste ta mig det, ge det en chans etc. Kanske till sist få nån form av inloggning, så jag kan se schema själv.

Sökte lite jobb igår, har höga förhoppningar där. Blir jag bortsorterad nu också, så... tja... jag har nog mina idéer.

Var en gammal sångtext som ploppade upp i mitt huvud nu på morgonen. Rätt skönt.

Du vet väl om att du är värdefull?
Att du är älskad här och nu?
Att du är viktig för din egen skull?
För ingen annan är som du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback