Funderingar på dagen, morgondagen och framtiden

Men hur jag ska få ihop de två senare... det vet jag inte. Har också funderingar på ett helt annat plan. Och så lite hemlängtan. *suckar* Och sen stör jag mig en del på vissa saker som inte är helt genomtänkta. Och helt i händerna på någon annan... Besvärligt. Men det hör till kategorin morgondagen...

Avdelningen andra nyheter... lyckades komma fram till vårdcentralen idag. Gick upp 7 på morgonen och ringde. Över sju timmar senare ringde de tillbaka. Men nu har jag fått en tid så jag får träffa läkare. På fredag. Vid det laget lär det ha gått två veckor... eller jag har gått i två veckor utan att våga lita på... igen det här med planering. Att våga. Tillit till sig själv och...

Måttligt bra med andra ord.

Men solen lyser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback