Trött idag

Senaste vettiga: En halv pizza till lunch (delade med Erik, en halv till honom, en halv till mig). Sen att det var vid 17... är en annan historia. Idag har jag inte gjort så mycket... gick upp... duschade, gick ner och åt frukost, där jag träffade Sune och Kaljo... gick upp igen för att borsta tänder och packa ihop mig och sånt... passade på att se lite på TV med. Gick ner och checkade ut, och så åkte jag tillbaka till Örebro. Väl hemma i lägenheten stupade jag i sängen, och vaknade när Erik kom hem. Så kan det gå... och jag är fortfarande trött...

Vad ska vi skylla det på? Att jag gick upp 5 igår?  Att jag är förkyld? Yrseln?

Gårdagen var bra... förutom den tidiga morgonen då... fast den var ändå ok. Jag gick upp, gjorde det jag tänkt... fick skjuts till centralen... ENORMT TACK FÖR DET! Hamnade på samma tåg som Birgitta. Heldag styrelsemöte, i rätt lungt tempo, och med många förklaringar. Blir så med många nya... jag passade också på att prata med folket på vårt kansli. Trevligt. De är bra människor. Och på HRFs kansli blir det förändringar... nya namn som känns... bekanta. HRF behöver UH, precis som vi behöver dem.
På kvällen var det middag på restaurang Tennstopet. Trevligt, mycket prat och skratt, och lite handikappspolitik med rödvin... härligt.
Och när jag kom till hotellrummet och kröp ner i sängen visades Moulin Rouge. Perfekt. Fick med mina favoritnummer innan jag somnade.

Livet är ändå rätt ok. Jag är rätt nöjd... förutom det där stora stressmolnet. Men det ska rivas ner. Förr eller senare hittar jag ett jobb, och då... då.

Älskar Erik. Inte relaterat till ovanstående, inte orelaterat heller. Skönt att han finns här. Och ja... han kom hem med tärningar från Uppsala.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var ju så lite så! =)



Marie har bjudit in mig till någon av era trevliga myskvällar, så vi ses någon dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback