*funderar lite smått på att sova*

Vid typ 22 kokade jag lite te, för en avslappnade stnud vid datorn innan sovdags... och här sitter jag... och jo, jag är väl rätt avslappnad, och jag har hittat lite roliga saker här och där (mest forum och youtube). Men det kanske börjar bli dags att krypa ner i sängen... det är ju en dag imorgon också!

*funderar på att ställa väckarklockan på någon synnerligen udda tid*

Jaja... det roliga är att det fortfarande lyser här och där i fönstrena i grannhusen omkring. Så det är inte bara jag som är uppe mitt i natten en sommar... och det är stillsamt, inga fester...

Har för övrigt bokat biljett till Uppsala idag. Ska bli roligt att träffa Erik igen. *funderar på kläder* Blir nog bra.

Man kanske skulle gå ner och skaffa en tvätttid innan man borstar tänkerna?

Mm... så här kan det vara ibland, mitt i natten... tankar som hoppar, och ja.

God natt där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback