Förbannade SJ

Har nu lagt ungefär en timma på att försöka ta mig genom SJs hemsida. Försöker jag att använda mitt PRIO-kort och vara ungdom så finns inga biljetter. Försöker jag att använda mitt PRIO-kort och vara vuxen så kostar biljetterna 0 kronor. Det tror jag inte på, så det vågar jag inte boka. Försöker jag att använda mitt PRIO-kort och boka kostar biljetterna flera hundra, och det ska de inte göra på den lilla sträckan. Så då ringde jag SJ för att fråga vad problemet är. De har naturligtvis ingenting hört, så det slutade med att jag bokade en vanlig sistaminutenbiljett. Nu ska jag ringa SJ igen, fast på ett annat nummer, och se om de kan lägga till de där poängen. Och om det finns andra förklaringar när jag pratar med en annan person... Spänningen är oliiiiiiiiiiiidlig!



Edit: Naturligtvis hinner det förbannade telefonnumret stänga sin sluss. Och naturligtivs är det två minuter in i knapptryckandet som man meddelas om det... *morrar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback