Verksamhetplan

Jorå, nu finns det en början till en verksamhetsplan för 2009. Vi utgick från den för 2008, och ändrade, förbättrade i texterna, och la till lite punkter. Tog bort någon... det kommer nog bli bra. Vi ska fundera lite till på det vi har, och sen skickar vi det till Ungdomsrådet. Just nu funderar jag mest över hur det egentligen är sagt om utskottsutredningen. Det påverkar mer än man tror. Saker går in i varandra... Får väl försöka...tja, det blir nog bra det också.

Sen kommer vi till den andra föreningen... den som inte ens har en verksamhetsplan för innevarande år än. Tänk så olika verklighet man kan jobba i. Tur att jag vet vad jag ger mig in på. Och vad jag trivs med.

Japp, det är bra. Det blir bra. Så är det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback