Vem beställde regn? Ja just det, det var ju jag

Lite sent dock. Men bättre sent än aldrig. Jag blir så upplivad av att gå hemmåt genom regnväder. Jag trivs bra då. Jag tycker också om ljudet av regndroppar som smattrar mot fönsterrutorna. Det är trevligt.

 Annars... ska väl försöka ta tag i några saker som jag haft tankar på... snart....

 Var nere på GIH och i kostymförrådet i kulvertarna idag. Jag vet inte rikitgt vad som var värst. Båda ställen är otroligt röriga, ostädade och allmänt skitiga. Nå, Mariah och jag har i alla fall koll på alla kläder och nästan alla skor inför nolle. Vem är det som inte får skor? Nä, det talar jag inte om... det kan hända att vi vet var de skorna är också, vi vet bara inte vilka det är ;-)

 Annars är det mesta rätt lungt. Jag orkar inte hetsa upp mig över saker jag inte har koll på. Jag lyssnar på regnet och trivs med livet.


Kommentarer
Postat av: Matilda

på tal om kostym hittade jag min svarta basker idag. ska försöka att komma ihåg att ta med den vid tillfälle!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback