Uppdatering

Jag har för mig att jag i föregående inlägg lovade en uppdatering från HRF-mötet. De är så trevliga på HRF. Mycket prat rör kongressen nu. Den som kommer vara i maj på Conventum. Det är spännande. Och HRFs nästa möte kommer att vara förlagt till Västanviks folkhögskola. Blir nog trevligt. Men jag kan inte påstå att jag är överdrivet förtjust i tanken på resan. Leksand. Jaja. UHs nästa möte kommer att vara i Örebro. Det känns mycket bättre. Sen får vi väl se hur det går, om någon kan rådda ihop så att hela UR får plats i de olika lägenheterna. Det borde funka. Jaja... den tiden... Annars är det mycket tankar som går i mitt huvud. Ska nog skiva lite på ett par saker, och så skicka nått mail. Och så...

Det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback