Man kanske skulle, man kanske borde...

Kärlek är jobbigt. Och nu pratar jag om kärleken till en viss förening. Den som tar en massa tid, och är så beroendeframkallande. Jag försöker låta bli att tänka i vissa banor, men det är svårt, svårt. Hursomhelst. Jag kommer i alla fall alltid på mig själv innan jag hinner fatta några dumma beslut. För när ett beslut väl är fattat då är det svårt att ändra. Jag kan vara mycket rigid.

Annars... på agendan idag står en tur ner till campus för att få tag på ett gäng papper, samt sälja biljetter till
nolleföreställningen. Bara 50 kronor. SJUKT billigt. Så titta gärna förbi! Sen får jag väl ta mig hem, fixa lunch och så söka jobb. Att söka jobb känns bara mer och mer själdödande, men... det hör väl till, antar jag. Har ett par tankar som kanske kan få mig att må bättre över tid. Även om det bästa vore att någon helt enkelt hörde av sig och talade om att de vill ha mig. Jaja... det ordnar sig väl det också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback